Pages

Sunday, April 27, 2014

Hoera, 45! Feest voor Klary, deel1

Ja, dus, ik ben het project gelijk slecht begonnen door de eerste dag van een maand lang leuke dingen posten, over te slaan. Mijn excuus is dat ik jarig was en er heel veel mensen op mijn feestje waren.

2014-04-26 14.35.24


Sommige van die mensen kwamen echt voor mij en brachten me mooie wensen, felicitaties, levenslessen en verjaardagszoenen.

Ik vond ergens onderweg iets om over te klagen maar daar mag ik het deze maand niet over hebben dus dat ga ik ook niet doen. Want dat ene, valt toch echt in het niet bij hoe gelukkig ik ben, dat er zoveel lieve mensen in mijn leven zijn die naar me luisteren, me steunen, me geruststellen als ik me weer eens druk maak, leuke dingen met me ondernemen, foto's van me maken als ik raar doe op de van trams verlaten Rozengracht, vieze caipirinha's met me drinken (hoewel we dat niet te vaak moeten doen) en er, gewoon, Zijn.


IMG-20140426-WA0006



Zoals deze geweldige man er al meer dan 20 jaar Is.

Helemaal niet zo gewoon, maar wel erg blij-makend.

IMG-20140426-WA0004


No comments:

Post a Comment