Pages

Saturday, April 14, 2012

Meer van alles

Ik nam de tram, stapte zomaar ergens uit, en raakte verdwaald.

Gelukkig had ik mijn kompas bij me en wist dus wel ongeveer in welke richting ik moest lopen.

En toen kwam ik onverwacht langs een restaurantje waar ik over gelezen had in mijn 'waar moet ik eten in Lissabon' research.

Tasca da Esquina.

Ze gingen om 12:30 open voor de lunch. Ik liep er om 12:29 langs.

Tsja... je kan naar een museum gaan of gaan winkelen, maar je kan ook gewoon heel uitgebreid en langzaam gaan lunchen



Geen zorgen, dat glas raakte gevuld.
Meer dan 1 keer.


IJskoude plakjes rauwe kabeljauw, onder een berg flinterdunne hete friet, onder een gebakken ei met vloeibare dooier.


Portugese chorizo met tuinbonen. Helaas in een saus met een hoop rauwe ui, dus daar kon ik niet optimaal van genieten.


Daardoor had ik wel nog plek voor een toetje.

Daarna wandelde ik roezig en rozig naar mn hotel waar het alweer tijd was voor het middagdutje.

Ik heb niets te klagen.

No comments:

Post a Comment